صرفه جویی انرژی در ساختمان با عایق کاری
نوشته شده توسط : ساخت بازار

میزان صرفه جویی انرژی با عایق های ساختمانی

اما در مورد محل های عایق کاری باید بدانید که سقف ها، دیوارهای خارجی، کف واحد مسکونی و همچنین لوله های آبگرم مرسوم ترین و اصلی ترین مکان هایی هستند که عایق کاری روی آنها پیاده سازی می شود.

به این ترتیب، عایق کاری سقف ها مصرف انرژی برای گرمایش و سرمایش ساختمان را ۳۵ درصد تا ۴۵ درصد کاهش می دهد.

عايق كاري سرويس بهداشتي-عايق كاري حمام-عايق كاري لوله-عايق كاري صنعتي-عايق كاري سنتي-عايق كاري آشپزخانه-انواع عايق كاري-عايق كاري ديوار-عايق كاري كف-عايق كف-عايق ديوار-عايق كرسي چيني-عايق كاري كرسي چيني-روش عايق كاري-نحوه عايق كاري-قيمت عايق كاري-هزينه عايق كاري

همچنین عایق کاری دیوارهای خارجی مصرف انرژی برای گرمایش و سرمایش ساختمان را حدود ۱۵ درصد و عایق کاری کف مصرف انرژی را در زمستان ۵ درصد کاهش می دهد.

برای عایق کاری لوله های آبگرم می توان از عایق های پتویی یا عایق هایی که به طور ویژه برای لوله ها ساخته شده و به راحتی قابل نصب هستند استفاده کرد.

اما عایق های ساختمانی بر خلاف تصور، انواع و اقسام متنوع و فراوانی دارد که می توان از آنها در موارد مناسب خود استفاده کرد.

برخی از این عایق ها مانند ایزوگام ها و عایق های بام اشکال قدیمی تر و سنتی تر عایق کاری هستند، اما برخی دیگر مانند نانو عایق ها اشکال مدرن تری هستند که در نتیجه پیشرفت تکنولوژی و با گذشت زمان به بازار مصرف عرضه شده اند.

در این میان، برخی از انواع عایق ها نسبت به سایرین استفاده متداول تری دارند و بیشتر از آنها استقبال می شود.





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: